Tuesday, November 9, 2010

~CRAZINESS 2>>broga yg cool!~

setelah ahli2 majlis tertinggi menyetujui cadangan2 yg telah diutarakan..maka dengan semangat berkobar-kobar berangkatlah kami ke bukit broga.gua mls la cite kronologi perjalanan kami semua..tapi gua nk cite pro n con ntok mendaki bukit broga ni..dalam setandan pisang mesti ada sebatang dua yg busuk ..ye dak?..hahah..




PRO
1. masuk free..baya 2 hengget je parking..haha!!!
2. pemandangan yg indah memukau mata..wah..mcm lagu sekolah gua plak...tapi sapa yg rasa2 kecut "teloq" tu x yah gatal2 nak naik..gayat siot..kang kena pggil 911 plak nk bwk korg turun..
3. rakyat m'sia yg peramah dan x segan2 silu menolong.time kasih kepada pak cik polis yg tolg kwn gua. kaki teseliuh..


 x sempat sampai peak 3..ujan..

 abg labu yg hensom

 org kanan  AYAH PIN








credit to IRMAN SHAARIN 
CON
1. tandas xda wei!!!..boleh kena batu krg wa ckp lu...tuka baju pon kwn2 tlg hadang..lelaki sng    la..pompuan.?..da kena buat kelambu kt keta..haha!!
2..satu spot tu kalo nk tgkp gmba kena beratur mcm nk beli goreng pisang panas.ada satu kapel tu..gua n membe2 da buat muka seposen sebelah drg..drg boleh buat dak je..mcm dia dah sewa spot tu for the whole year..sampah btol..




out of 10 , i give 8 for this activity..haha..suka2..


p/s- nak g PERHENTIAN

No comments:

Post a Comment