Sunday, October 3, 2010

~ FACT 1>>sebab musabab ~

ni kira sequel dari entri gua yg pertama la.ADE?
antara sebab2 gua rasa nak berjinak-jinak dengan blog
1. teruja tgk org punya blog (alasan cliche)
2. bosan dduk dekat sentosa ni. yg jual burger pon "kicap" wth?
3. carier life dh x sama mcm student life.bosan.masa kt uitm ada je bnda nk buat.
4. tv gua rosak.siaran bertukar2 secara automatic..first time jd tu scary sial..da la tga sorg2 masa tu..haha!(ni kira alasan sementara la)
5. saja nk test writing skill gua blik..hahah!!..*kt sekolah karangan selalu mantap.

"sentosa"- sebuah kawasan kediaman daerah klang yg berdekatan bukit kemuning.mmg sux..jln berlubang mcm ada sekawan  dinasour bermastautin kt situ.sampah sarap bertaburan.anjing liar besepah..nk nmpk seketul kedai melayu pon susah..damn..bapak hina la tmpt tu.

p/s- liverpool kalah lagi mlm tadi..SENGAL.baek gua support TNB kelantan jela kalau mcm ni.

No comments:

Post a Comment