Thursday, October 14, 2010

~CRAZINESS 1>>10.10.10~

best sgt ke 10.10.10 ni..?..gua rasa biasa je..xda apa2 yg boleh buat gua teruja sampai rasa nk gelak guling2..tapi gua nk cite pasal trip gua n rakan2  gua g PD last sunday..sebab on that day 10.10.10..haha!

10.10.10 adalah hari jadi kwn gua si GBP.so kena la celeb kasi dia tesengih2 cam kerang busuk..haha!

antara tentatif program kembara ke PD

1. ni gua nk highlight sket.. pg2 gua kena g umah MAT JIWANG sambil kejutkan dia.haram jadah musibat punya mengada sial MAT JIWANG. rasa nk rembat muka dia ng lutut gua.hahah!!!!!!!!
2. FTC kena bawak keta workshop.so x leh la ber"IMPAK MAKSIMA" dgn kereta turbo beliau..



PENZOIL sponsor ..ade?

3. sesudah sampai gua n rakan2 pon memulakan operasi memasang tempat berteduh dan BBQ.

                                                                              
                                                                              =p

4. cam whoring lah.biasa la trend zaman sekarang. anak2 muda suka beli kamera berteknologi tggi @ DSLR.......haha! gua jugak kena jadi model.



 jejaka skema bergambar.lu org decide la yg mana satu..haha!



                                           sila ke LONDON WEIGHT MANAGEMENT

5.yang lain tu biasa la.makan sampai muntah, mandi air laut yg x brapa nak jernih..posing sana sini mcm org x penah tgk camera...
6. gedebuk gedebak gua sampai umah dlm kol 10.30..esok masuk office mata berat plus badan kepedihan akibat pemanasan global.



p/s - SELANGOR seri plak ng KELANTAN..hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2 comments:

  1. kat belakang ada plak scene hindustan baju biru..memang mantap ;DDDD

    ReplyDelete