Sunday, October 31, 2010

~ FACT 3 >>> Malaysia Cup 2010 ~

malam tadi setelah penat mendaki BROGA di siang hari gua pon menyantaikan diri di rumahku syurgaku sambil menonton FINAL PIALA MALAYSIA sambil dicemari bunyi2 sumbang dari konsert mini jakarta kt kejiranan rumah gua ni..siap ada stage "habaq hang"!..dh mcm inul gua tgk..
*sempat la klua jap usha2 karat kt situ..haha!.

long story short finally KELANTAN manage to win malaysia cup for the "FIRST" time in their football history!

tahniah gua ucapkan rakan2 KELATE gua kt UiTM dulu n tidak lupa kepada paksu gua..
*confirm gua kena bahan ng org tua tu nanti..ADE?..haha



CONGRATS!!!!

   p/s : no offense but RED GIANT manage to "RANGKUL" malaysia cup for 29 TIMES...haha! support   local football..

1 comment:

  1. apo laie nak dikato ey..

    there's always a first time for everything ;)

    ReplyDelete